2007-01-19

Boák

Aki arra tippel, hogy a cikk címében Boldog Ortodox Áldott Karácsonyt kívánok, az messze áll az igazságtól. A cikk címe hangutánzó szó, a cikk pedig az éjjeli hányásom története.

Este Apucinak a nagyon finom kenyerét (1/4 zabpehely, 1/16 kukoricadara, 7/16 teljes kiörlésű rozsliszt, 1/4 finomliszt) hamiztuk vacsorára, mindenféle felvágottakkal, maradék vajkrémekkel, a végén tejföllel. Anya csodálkozott is, hogy vagyok képes ilyen mennyiséget befalni.

Kb. fél-egy órája csicsikálhattam, amikor sírva ébredtem. Anyuci rohant be hozzám először a TV elől, majd Apa kérdezte, hogy rosszat álmodtam-e. Ideeeeeen, mondtam, és köhögni kezdtem. A köhögés öklendezésbe ment át, az öklendezés pedig nem volt eredménytelen: telehánytam Anyának a villámgyorsan a szám elé kerülő markát. Gyorsan kivittek a fürdőbe, fújtam még egy nagyot a mosdóba, aztán kis öklendezésekkel csillapodott le az egész történet.

A biztonság kedvéért egy kicsit a TV előtt heverésztünk mind3-an, karnyújtásnyi távolságon belül egy tállal, de nem kellett. Szépen elaludtam még 11 előtt és miközben ezt a beszámolót írom, most is alszom :)

Anyuci szerint egyszerűen túlettem magam.

Nincsenek megjegyzések: