2007-01-26

Beteg vagyok

Köhögéssel kezdődött még szerdán. Az orrom is folyt. Csütörtökön reggel már mondtam Anyának, hogy:
- Szétáni, dottó bácszi-hosz. (Sétálni, doktor bácsihoz)
A rendelésen kaptam köptetőt, meg Cebiont kell szednem, de ez utóbbit kis adagban úgyis rendszeresen kapom.


Péntek este már semmi étvágyam sem volt, nem ettem Ági nagyi bableveséből, csak 2 kanállal, a palacsintára meg rá sem néztem. Mivel a köptetőt étkezés után kell bevennem, Apa megkínált a kedvenc sajtommal, parenyicával. Annak nem tudtam ellenállni, jó pár falatot benyeltem.

Nem tartott soká. Pár perccel később ugyanazzal a lendülettel küldtem vissza a sajtdarabkákat, amivel habzsoltam. Sőt, a sajt magával hozta a 2 falat bablevest is.

Gyors fogmosás után TV-nézés közben elaludtam. Apa bevitt az ágyba, de rázott a hideg és nyöszörögtem álmomban. Anyuci meghőmérőzött, meg kúpot is adott. Mind2re éles sírás volt a válasz. Apuci felvidított egy kis Cebion-cseppel (cszöppet, cszöppet) aztán visszaájultam.

Nincsenek megjegyzések: