2006-09-28

Vírusos fertőzés

Kedd éjjel nyugtalanul aludtam, többször felébredtem arra, hogy az orromon nem kapok levegőt, meg erős köhögőrohamaim is voltak. Anya - Apa segítségével - többször is lecummantotta az orromat az orrszívóval. Ilyenkor sírtam. Anyáék meg sajnáltak.

Délután megvizsgált a doktor bácsi. Szerinte valami vírusos fertőzésem lehet, ne menjek a játszótérre, használjak orrcseppet és ha nagy a baj, Anya váltsa ki a felírt köptetőt is.

Szerdán nap közben meglátogattuk Cicapapát, de délután 3/4 5-től folyamatosan alszom immáron éjfélig. Apa szerint az alvás a legjobb gyógyszer vírusefrtőzésre.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást nektek! :(
Nem tudom, orrszívást hogy csináljátok, én úgy, hogy leülök a földre vagy az ágyra, Benit a lábam közé kapom: feje a combjaim között, kezei a combjaim alatt, lábai meg kalimpáljanak a térdeim felé (lábszárral tetszőlegesen azok is lefoghatók, ha kell). Így Benit lefogtam, viszont mindkét kezem szabad, és egyszemélyessé tehető az orrszívás. :)
Gyorsan megtanulta, hogy ez a "póz" mit jelent, de szerencsére az orrszívástól soha nem félt, reklamál kicsit, de simán kezelhető, sőt egyre inkább partner abban, hogy segítsen.

Varánusz írta...

Persze, ez a "lefogás" lehet, hogy elég egy 5-hónapos gyereknél, akinél nagy szó, a nagy nehezen felnyomja magát kutyapózba. de a 20-hónapos, 12-kilós, bazi mozgékony Bogival szemben ez bizony páros sport.