2006-02-01

1. szülinapom

Apa és Anya lázasan, már napokkal a nagy nap előtt készülődtek a szülinapom megünneplésére. Már korábban meghívókat készítettek és előhívattak rólam képeket, melyekkel a vendégeket kívántuk meglepni. Feldíszítették az egész lakást lufikkal és egyéb kiegészítőkkel. Anya hidegtálat, salátákat és szülinapi emeletes túrótortát készített nekem. Mindezt úgy csinálták, hogy mire én felébredtem már minden készenállt az ünneplésre.

Sajnos a meghívottak közül sokan nem tudtak eljönni a különböző betegségek miatt. Aki viszont eljött, nagyon jól érezhette magát. Anya fincsi tejszíntortát rittyentett a tiszteletemre: volt rajta gyertya és tüzijáték is. Ilyet még eddig nem láttam. Gyorsan befaltam a nekem szánt szeletet; amikor az elfogyott, hangos bömbölésben törtem ki.

Mindenkinek köszönöm a szép ajándékokat, amikkel feledhetetlenné tettétek az első születésnapomat.

Nincsenek megjegyzések: