2005-11-28

Hétvége a nagyiéknál

A hét végén Anyáék buliban voltak, Cicamamáék vigyáztak rám. Már pénteken lementünk Érdre, hogy szokjam a környezetet. Szoktam. Annyira átvettem a bulihangulatot, hogy este 11-ig üvöltöttem, hogy foglalkozzanak velem.

Szombaton Anyáék délutánig maradtak, aztán leléptek. Engem Cicapapa kényeztetett. Körbejártunk a gurulós széken (ezt én úgy hívom: brrrrrrrrr), aztán hallgattunk Halász Juditot, méghozzá vinillemezről, meg volt mindenféle kockaépítős és járműtologatós játék a szőnyegen.

12 órát aludtam éjjel, ami a délutáni és délelőtti szundik mellett meglepően sok.

Anyáék vasárnap délben értek vissza. Annyira örültem nekik, hogy olyan puszit adtam, majdnem kiharaptam egy darabot Anya arcából.

A sok kényeztetésnek az lett a vége, hogy Anya sokszor kelt hozzám vasárnap éjjel. Kellett 2 nap, mire megszoktam, hogy ismét cak 3-an vagyunk.

Nincsenek megjegyzések: