2005-05-02

CsípőUH

Reggel 11-re volt beutalónk a Vahot utcai rendelőbe. Korábban értünk oda, kicsit vártunk, aztán behívtak. Ugyan az a néni vizsgált, aki tavaly Apa máját ultrahangozta. Még aludtam, mikor Apa felfektetett a vizsgálóasztalra, a néni megmutatta, hogy kell feküdnöm, Anya levetkőztetett majd megtörtént a vizsgálat bal oldalról. Amikor a néni megfordított, ügyesen lepisiltem Apa kezét, de jutott rendesen a vizsgálóasztalra is. Amíg Apa próbálta a pelusba törölni a kezét, Anya meg engem próbált szárítgatni, a néni azt mondta:
- Meg is lehet mosni.
Apa rögtön odaszaladt a mosdóhoz, hogy a kis harmatpisimet leáztassa, Anya viszont úgy értette, engem lehet lemosni; be is nyomott a csap alá. A víz hideg volt, én felébredtem, a néni meg meglepve tapasztalta, milyen otthonosan használjuk a vízsugarat a tisztábatétel során.

Nincsenek megjegyzések: