2005-03-29

Extrém sportok

A hétvégén kijutott az extrém sportokból.

Rafting:
Péntek este Apa jó sok vizet töltött a kádba. Én élvezettel lubickoltam, mígnem sikeült Anya kezéből belefordulnom a vízbe. Telement az orrom, amitől én úgy megijedtem, hogy nem is mertem levegőt venni. Mindenkiben meghűlt a vér 5 másodpercre, de aztán kiköhögtem és jöhetett a törölközés.

Bungee jumping:
Apa sötétnem akart lerakni Anya mellé az ágyba. Nem vette észre a sötétben, hogy Anya lába átlóg Apa térfelére, Apa rátérdelt, Anya felsikoltott, Apa leugrott Anya lábáról, közben engem eldobott. Én 30 centi zuhanás után értem le az összegyűrt paplankupacra, persze rögtön felsírtam. Apa másfél óráig figyelte utána a rugdalózásomat, csípőtáji törést keresve. Persze semmi bajom sem lett.

Nincsenek megjegyzések: